Våre beste juniorer skal spille NM mandag 29.06. og tirsdag 30.06.
Vi ønsker å lage et fantastisk arrangement for dem. For å få til det trenger vi publikum, kom og se på gutta. De starter 08:00 begge dager og mandagen spiller de to runder, siste start er ca. kl. 14:00.
Vi skal grille og det er jo en fantastisk terrasse foran klubbhuset hvor man kan nyte innspill og putting på green 18.
Velkommen, gutta hadde elsket om det ble mange tilskuere.

Her ser vi gutta etter trening mandag kveld.







